Re: jaka drukarka : Canon i560 czy HP 5652???

Autor: Bogdan S (bogdan_at_lasthope.com.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 01:45:09 MET DST

> Ja wybrałbym Canon - w odróżnieniu od HP
> nie będziesz zmuszony, aby wraz z atramentem
> każdorazowo kupować też głowicę, która
> w HP zintergrowana jest z pojemnikiem.

wedlug mnie to zaleta. Glowice w canonach nie sa najwyzszych lotow i dosc
szybko sie zuzywaja,.
W HP jest ponad 300 dysz w glowicy czarnej w canonie zaleznie od modelu
16-64, jaki ma to wply na jakisc wydruku? nie trzeba pisac.
Zreszta dostepnosc materialow, nowych i regenrewonach jest znacznie wieksz w
przypadku Hp.

Bogdan