Re: Sprawa plomb na obudowie

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 22:07:22 MET DST

> Chciałbym się Was o coś zapytać. Mianowicie czy sklep komputerowy, w
którym
> jest kupowany cały komputer (bez monitora i głośników; komputer to
składak),
> ma prawo nakleić plomby gwarancyjne na obudowę, tak że jej otwarcie
powoduje
> utratę gwarancji? Tylko gwarancji na co? Na obudowę? Czy też może na cały
> zestaw? Bo mnie się wydaję, że nie mają takiego prawa, bo to powoduje, że
> klient nie chcąc tracić gwarancji, jest zmuszony kupować tylko u nich.

Jezeli kupujesz ten sprzet jako czesci to gwarancje masz na kazda czesc
osobno
i nie interesuja cie ich plomby ... ale jezeli jest to zestaw to moga dla
twojego
"bezpieczenstwa" naklejac co im sie podoba ... poza tym zawsze mozesz
poprosic o to, zeby ci tam nic nie naklejali (w wiekszosci przypadkow
powinni
posluchac).
Co do utraty gwarancji przy zakupie jakichs czesci to niekoniecznie ja
tracisz.
Kazdy moze sobie kupic w innym sklepie jakies czesci i przyniesc do nich
zeby to zamontowali ... i jezeli wtedy by powiedzieli, ze tracisz gwarancje
cos z tym sklepem jest nie tak ...