Re: Spire Whisper Rock IV miał być cichy

Autor: Fosgate (fosgate_at_to.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 22:08:13 MET DST

> a może zamiast inwestować w wyciszanie kup starego kompa
> z jakimś np. P II i radiatorem bezwiatrakowym na procu ! ;)
> Na serwer chyba nie musi być aż XP3200 ?

To samo miałem powiedzieć. Pytanie czy to w ogóle jest serwer czy może
komputer pełniący rolę router-a, którego jedynym zadaniem jest
rozdzielenie internetu. U mnie rolę serwera internetowego (WWW, e-mail,
DNS) pełni P120MHz z cichym dyskiem. Nie ma w nim ani jednego wentylatora
(na procu duży radiator, w zasilaczu wiatrak wyjęty, pokrywa obudowy
zasilacza zdjęta). System operacyjny Linux. Non stop chodzi na nim również
MLDonkey. Zero kłopotów, cisza i ..... oszczedność prądu :-)
RF