Re: MS-6340 v.1 i Duron 1200

Autor: Robert_ (robert_asWYTNIJ_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 21:50:09 MET DST

> chyba ze to K7VTM oznaczona jako 6340 ? jesli tak to tu
masz liste

http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_cpu_support_detail.php?UID=101

> mimo wszysto sprobuj zapodac najnowszy bios do niej i
jeszcze raz odpalic
> tego duronona 1,2Ghz. Spotkalem sie juz z przypadkami ze
MSI pisalo ze nie
> bedzie dany proc dzialac na plycie a jednak dziala.
przykladem jest K7T
> Turbo na ktorej chodzi xp 1700+ thoroughbred.
>
> pzdr.
> trzmiel
...dzieki za pomoc. Wyglada na to ze ani pierwsza ani druga
tabela nie zawiera Durona 1,2 wiec "efekt" niedzialania jest
raczej na miejscu. Tylko czemu Bogdan S twierdzi ze powinna
dzialac. Procek sprawdzony... plyta nie. Mam jeszcze w pracy
Durona 800 na podmianke to moze sprawdze i wtedy bede
wiedzial czy plyta jest dobra.

Robert