Re: MS-6340 v.1 i Duron 1200

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 21:34:30 MET DST

In news:x3Ebc.350803$Or1.154815_at_news.chello.at,
Robert_ <robert_asWYTNIJ_at_wp.pl> typed:
> Wsadzilem Durona 1200 na plyte MS-6340 v.1 i ......nic.

nie widze takiej plyty na stronie MSI, znalazlem tylko wersje 6340M i dwie
inne z wyzszymi revisionami.
jesli chodzi o ta 6340M to tu jest tabela obslugiwanych procy:
http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_cpu_support_detail.php?UID=131

>Nic
> sie nie dzieje po prostu ten zetaw nie startuje. Czy brak
> obslugi tego procesora przez ta plyte to wlasnie efekt braku
> startu czy jednak powinna zaskoczyc i wykryc procka w
> maksymalnym rozmiarze jaki jest w stanie obsluzyc.

z reguly sie nie odpala, albo jest czarny ekran.

>To dosc
> stara plyta ale gdzies wyczytalem ze z nowym biosem powinna
> obsluzyc tego procka a ja liczylem na to ze taki bios jest
> wgrany....

takie rzeczy sprawdza sie pzred zakupem proca na stronie producenta plyty.

>tylko jak go teraz wgrac ? Czy musze to zrobic
> uzywajac najpierw wolniejszego procka ??

tak

> Czy wogole jest
> sene bawic sie z ta wersja plyty i duronem 1200 ???

przypuszczam ze nie. sprzedaj ta pyte na allegro, doloz ze 100PLN do
jakiegos nowego Asrocka :-)

pzdr.
trzmiel