Re: Problem z odpaleniem DVD

Autor: Maciej Mcj Suliński (emcejotek_at_gazeta.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 21:35:22 MET DST

Użytkownik "Notung" <notungWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Nie mam tez zadnego specjalnego programu do odtwarzania DVD.
> Co teraz zrobic? Co sciagnac i zainstalowac, skad i za ile?

Rozumiem ze nie posiadasz PowerDVD albo WinDVD? Jesli nie to zacznij
posiadac. Najlepiej ten pierwszy.

> Gdyby ktos moglby mi podpowiedziec, bede o nim myslal z wdziecznoscia
podczas
> wyswietlania czolowki co najmniej pierwszych pieciu filmow, jakie obejrze
;))))

Tak tak, i zdrowie moje wypij ;)

> Dzieki

Maciej Mcj Suliński pismak zwyczajny (pismus pospolitus)
gg 4968248 sail[at]quarknet[dot]pl
@#sokoly @#matematyka @#myslowice
Cmentarze pełne są ludzi niezastąpionych