Re: Jaki HDD kupić. Polećcie

Autor: Dybot (roz_NoSpAm__at_widzew.net)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 17:33:31 MET DST

> a to ja jeszcze raz. mam WDC 120GB 17 sztuk. padlo 7 po niewiele ponad
> roku pracy. <rs>

dzieki za info bo ja miesiac temu 2 x 120GB WD JB kupilem :D
ale jestem dobrej mysli bo skoro kupiles 17 z jednej serii to znaczy ze ta
seria mogla byc slaba ale swiadczy to znowu o tym ze czasem wychodza slabe
serie od tej firmy.
Ja wzroruje sie tym ze mam od poltora roku WD800JB i jak na razie dziala
swietnie chodz chodzilo mozna by rzec 90% mozliwego czasu uzytkowego :) (i
wcale nie jest glosne. Rzeklbym ze te nowe 1200JB jest ciut glosniejsze od
tego 800JB)

pzdr.