Re: Porzadny zasilacz, jaki???

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 13:02:04 MET DST

> Zasilacz, ktory obecnie mam w swoim kompie wola o pomste do nieba.
> Planuje wymiane (o ile uda mi sie opchnac tego gniota ;)) tylko nie za
> bardzo wiem na jaki???
> Mam na oku jeden model, ktory polecali na benchmark.pl - Chieftec
> HPC-360-302DF.
> Chcialbym uslyszec opinie innych grupowiczow o tym zasialczu oraz
> ewentualnie gdzie mozna go kupic w miare najtaniej??? (sklep internetowy
> albo aukcja)
> Czy na takim zasilaczu bede mogl spokojnie podkrecac moj sprzet (jak w
> sig.)
> [...]

Trzyma napiecia ok ... i przez 8 m-cy pracy u mnie nie mialem z nim
najmniejszych problemow ... bez problemu robi czasami za stabilizator
napiecia.
Kiedys przy bardzo mocnych spadkach napiecia gdzie swiatlo przygasalo bardzo
mocno
komp nie zaliczyl ani jednego zwisu ... co ciekawe nawet monitor calkiem
niezle
sobie radzil z tym:)) (widocznie tez ma odpowiedni zapas mocy na takie
okazje)