Re: NAGRYWANIE z Magnetofonu

Autor: Zygi (creapi_at_poczta.fm)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 00:34:34 MET DST

Cześć marcus075,

W Twoim liście datowanym 2 kwietnia 2004 (23:16:38) można przeczytać:

m> podpinasz do gniazda mikrofonu za pomocą kabla od głośników.

... i jak masz szczęście to uda Ci się nagrać kanał lewy. Jak masz pecha to czeka Cię wizyta w serwisie.
Daj sobie spokój z gn. mikrofonu bo ono jest do... mikrofonu
(poza tym jest monofoniczne i w 8 bitach a na drugim styku ma 5V zasilania do mikrofonu).

Magnetofon podłącz do LineIn.

Jeśli chodzi o program to można użyć systemowego rejestratora dźwięku (start/programy/narzedzia systemowe/rozrywka/rejestrator dźwięku),
z tym że trzeba ustawić sobie mp3 jako format docelowy bo domyślnie jest jakiś pcm biedny.

Obsługa CoolEdita w tym temacie jest wyjątkowo prosta i ogranicza się do kliknięcia przycisku "record" a potem "stop" i zapis do mp3.

--
Zygi
GG:1948754