dziwny problem, a moze lamer przy telefonie...

Autor: mOfo3 (mofo3_at_wp.pl)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 23:54:45 MET DST

Witam

Mam winde Xp, zrobiło mi sie ostatnio cos takiego ze jak odpalam lub nawet
zaznaczam film (nie kazdy) znajdujący sie na mojej drugiej partycji to
naztepuje "chyba" restart explorera - wszystkie okienka sie wyłaczają,
pojawia sie czysty pulpit na który nastepnie dogrywają sie ikonki a filmu
jak nie było tak nie ma. Moje pytanie jest nastepujące: jak mozna to
naprawić (czy mozna w jakis prosty sposób) bez robienia nowego systemu?
nastomiast jezeli trzeba to:

Posiadam dysk Serial Ata Segate 120 gb wiadomo ze za kazdym razem po
zrobieniu formatu na dysku z windą przy instalacji windowsa trzeba z
dyskietki zapodać sterownik sata, jednak za kazdym razem znika mi
zawartość drugiej partycji przy kazdym instalowaniu nowego systemu i w tym
jest problem, dlatego zalezy mi na naprawieniu problemu nr.1 bez formatu a
moze ja cos zle robie... czy dopiero przy nastepnej edycji windowsa bede
mogł spokonie robic na nowo system bez utraty waznych danych

Pomózcie!
Maciek