Re: Dylemat z wyborem płyty głównej pod AMD :/

Autor: piotrkbydg (piotrkbydg_at_wp.pl)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 22:24:52 MET DST

Mam EPOX 8RDA3+ nForce2 400 Ultra i zuwazyłem jeden feler - od czasu do
czasu przy starcie stwierdza Overclock fail i restartuje sobie ustawienia do
ustawień domyślnych (czyli szyna 100MHz) jest to raczej dość denerwujące. To
o tyle dziwne, ze nie podkrecam procesora. Mam juz druga taka i jest to
samo. Athlon 2600XP 512k. Zasilacz 400W więc to nie problemy z zasilaniem.
Drugi feler to blad w BIOSIE. Bios umozliwia podglad w post (przy starcie)
danych o temperaturze i obrotach wentylatora. Niestety ja mam wentylatory
sterowane temperatura i bios glupieje bo po wlaczeniu najczesciej stoja,
wiec musialem wylaczyc ta opcje.

Poza tym dziala OK.