pomocy !!!

Autor: mt (mtedd_at_wp.pl)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 22:09:42 MET DST

Witam!!!
Mam notebooka HP OmniBook Xe3 i problem z wymiana baterii setup-u która
zasila układ CMOS. Bateria ta jest tak słaba że nie zawsze komp mi się
załancza. Muszę go nieraz postawić na grzejniku aby wchłonął odrobinę ciepła
i już startuje.
Po pierwsze nie bardzo wiem gdzie jej szukać.
Po drugie notebook jest skomplikowany do rozkręcenia (tak mi się wydaje).
Byłem w kilku punktach usługowych ale oni za wymianę baterii chcą aż ok
200 zł. wiec postanowiłem sam to zrobić.
Tylko jak?
Myślę iż grupowicze mi to podpowiedzą!.
Za podpowiedzi dziękuje.

tedd