Re: Obraz z kamery DV na FireWire w czasie rzeczywistym

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 21:39:21 MET DST

Użytkownik "Marcin Wielocha" <marcinwielocha_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Sorka za ewentualne NTG
>
> Czy istnieje możliwość zgrywania w czasie rzeczywistym (bez kasety)
tego, co
> widzi i słyszy kamera DV?
> Chodzi mi przede wszystkim o jakość obrazu i dźwięku i to, że DV obecnie
> dysponuję.
> Kamery internetowe wszelkiej maści nie wchodzą raczej w grę.

Oczywiście - dajesz kamerę w tryb "camera" czyli nagrywania, ale bez
kasety i uruchamiasz zgrywanie w jakimś programie.
Pamiętaj, że jak będziesz zgrywał w jakości DV to niewiele nagrasz na dysk
(ok. 3,6 MB na sekundę, czyli ok 13 GB na godzinę), także jakiś monitoring
nie wchodzi w rachubę.