r9500 sie zepsuł, co zamiast niego?

Autor: Marek Tomczyk (tunol-ktory-nie-lubi-spamu_at_chelm.gda.pl)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 20:28:13 MET DST

Witam

Kupiłem jakieś 3 tygodnie temu Radeona 9500 non-pro, ale sie niestety
zepsuł, na ekranie pełno śmieci, nawet podczas POSTu i niezależnie od
systemu. Nic nie widać, po prostu wielka mozaika. Oddałem ją na
gwarancje, facet powiedział ze nie mają już radków 9500 i nie bedą mieli
żeby mi zwrócić sprawny egzemplarz. Więc albo dostanie zwrot gotówki,
albo inną kartę.

No więc teraz pytanie: co brać? Czy jest jakaś karta o wydajności
podobnej do r9500, za podobną cene? Kosztowała mnie ona 530 zł. Radeony
9800SE i 9600 i FX 5600 mieszczą się wydajnościowo w okolicach mojego
radka, ale cenowo nie wypadają zbyt korzystnie.

Mam już kompletny mętlik w głowie. Aha, nie mam jak dopłacić, te 530 zł
to jest górna granica, wykosztowałem się ostatnio na upgrade kompa i nic
mi nie zostało :( Co mam robić?

--
Pozdrawiam
Marek Tomczyk