Re: kabel

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 20:10:28 MET DST

Niejaki silver twierdzi jakoby:
> Poszukuję schematu kabla USB do podłączenia dwóch kompów.Czy ktoś wie gdzie
> można to znależć?

ZTCW się nie da.
Do łączenia komputerów przez USB nie może być stosowany zwykły kabel. Na
tym który mam pośrodku jest skrzynka z elektroniką. Nie wiem co tam
dokładnie jest używane, ale sądzę, że jest to nieco bardziej
skomplikowane niż np. kabel nullmodem :>

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//