[Asus A7N8X Deluxe i LTP2]

Autor: MC (kcplussuper3_at_op.pl)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 19:36:16 MET DST

Witam
Prosze o pomoc w rozwiązaniu następującego problemu.

Do komputera o konfiguracji: Asus A7N8X Deluxe, Athlon 2600+,
HD 80 GB SATA, 256MB DDR 400, system Win 98 SE,
dokupiłem dodatkowy port LTP na PCI i nie mogę go zainstalować.

Producentem portu jest firma Mercury, dołączone są do niego odpowiednie
sterowniki.
Karta jest sprawna gdyż instalacja na innym konputerze z tym samym systemem
operacyjnym
przebiega bezproblemowo, natomiast na mojej jednostce stawia się okoniem. W
menedżerze urządzeń wyświetla się żółty wykrzyknik przy urządzeniu oraz po
wejściu we właściwości komunika że: "urządzenie jest nieobecne w komputerze,
nie pracuje poprawnie, albo nie są do niego zainstalowane wszystkie
sterowniki. (Code 24)". Co do przerwań i zakresów wejscia wyjscia to nie
występują konflikty z inymi yrzadzeniami, przydzielone przez system zasoby są
OK.

Próbowałem następujacych sposobów:
-wyłanczałem w biosie LTP które jest wbudowane w płytę i instalować tylko ten
port na PCI
-wyłanczałem w biosie porty Com
-zmieniałem adresy przerwań spod windows,
-montowałem kartę w różnych gniazdach PCI

Wyglada to tak jakby gniazda PCI nie działały.

Dzięki za odpowiedź. MC