Bios do GF2Pro

Autor: Marcin (ja_siek_at_o2.pl)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 09:14:59 MET DST

Potrzebuję biosu do karty GeForce 2 Pro firmy Prolink (PixelView) 64mb,
Wgranie biosu dostępnego w necie dla gf2pro tzn.:
3.15.01.02.00proch.rom
3.15.01.00.00proch.rom
(Wybrałem te dwa gdyż moja karta posiada układ chrontela) spowodowały iż
wyświetlane są różne krzaczki na całym monitorze.

Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, podobne doświadczenia, wie co mogłem zrobić źle
lub posiada identyczną kart to bardzo proszę o odpowiedź.

Bios wgrywałem używając komendy:
nvflash /f bios.rom

 gg (5413568).