Wgrywanie nowego BIOS-u na ABIT KV7

Autor: Linuksowiec (adam1p_at_interia.pl)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 08:17:10 MET DST

Mam płytę ABIT KV7 i chciałbym wgrać do niej nowy BIOS. Na stronie
producenta znalazłem 4 BIOSy do owej płyty. Czy trzeba je wgrywać po kolei,
czy wystarczy wgrać tylko ten najnowszy (tzn. czy ten najnowszy uwzlędnia
także poprawki ze starszych wersji BIOSów) ???

I drugie moje pytanie, czy ta płyta ma jakieś procedury awaryjne, gdyby coś
się nie powiodło przy aktualizacji ???