Re: Jaka płyta główna zamiast ECS K7S5A?

Autor: Tommygun (pepesh[wytnijto)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 08:01:25 MET DST

Użytkownik "Anubis" <rafalb7[usun to]@go2.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Tommygun" <pepesh[wytnijto]@poczta.fm> napisał w
wiadomości

> Napisz jak ustawiles (kombinacja liczb) i czy flaszowales nie
oficjalnym
> "podrasowanym" Biosem ?
> Interesuje mnie ten temat bo bede skladac komus komputer za 2000 zl i
zalezy
> mi aby byl jak najszybszy i najstabilnieszy za jak najnizsza kase :)

sprawa wyglada tak, bios nadal mam orginalny a timingi zmienialem
programem cheepomemtweak z poziomu windowsa, to byla jednorazowa akcja
zeby sprawdzic ile sie da z tego wyciagnac, timingi zwiekszalem
stopniowo i sprawdzalem Aida32 szybkosc RAMu, ostatnie stabilne
ustawienia dla mojego modułu (Kingson 512MB 333_at_400MHz na CL2.5) dały
wynik 2960MB/s kolejne zwiekszenie przestawienie jakiegos parametru
spowodowało zwis Windowsa XP i niestety potrzebna byla reinstalka
systemu. Poza tym na tej płycie siedzi Duron 1400_at_2100MHz na FSB200MHz i
na co dzien mam pamieć ustawioną na 400MHz CL3 na nominalnych timingach
przewidzianych przez producenta płyty, ktore są troche asekuracyjne,
wynik w Aida32 to ok 2560MB/s i mi to wystarcza. Jesli znajde to przesle
ci na priva screenshoty z ustawieniami w cheepomemtweak bo teraz tego
nie pamietam, teraz to ide spać bo miałem nocną zmiane w robocie.
Pod tym adresem znajdziesz kilka ciekawych rzeczy dotyczących tej płyty:
http://www.ocworkbench.com/2003/asrock/k7s8xguide/

Pozdrawiam
Tomek