OT, ale nie do końca...

Autor: Andrzej Kaczmarczyk (andrkacWYTNIJ_MNIE_at_gazeta.pl)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 02:02:00 MET DST

Może ktoś z was kupił kiedyś PenDrive, takiego jak mój?

Nie mam o nim prawie żadnych informacji naprawdę przydatnych, więc
opiszę też jego wygląd.
Zgłasza się w win98 jako Solid State Disk, ma pojemność 32MB, jest cały
obły. Na obudowie: napis Manhattan, ale może to być po prostu
reklamówka. Mój jest granatowy, ma oryginalny łańcuszek z karabińczykiem.

I o co chodzi?
Chciałbym go użyć pod Win98. Problem w tym, że zaginęła płyta/dyskietka
z driverami i nie mogę go zainstalować. Żadne łatanie windows, czy
uniwersalne sterowniki USB nie pomagają. Jeśli ktoś ma PenDrive'a tej
firmy (bo Solid State to chyba nazwa firmy?) to może ma też do niego
nośnik z driverami? W sumie w nowszych windowsach, i w innych systemach
nie są one potrzebne (zresztą sam czasem używam tego Pena na linuksie),
ale drivery gdzieś pewnie się komuś kurzą.

Byłbym bardzo dźwięczny za informację.

--
Pozdrawiam
Andrzej Kaczmarczyk