Re: oki page 8w lite

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 23:22:42 MET DST

Proces "Jarosław" <x_at_tlen.pl> zwrócił błąd:

> [...]
> Mam program dosowy, ktory drukuje pezposrednio na port.
> Z innymi drukarkami np HP nie ma problemu.
> Podobno jest to win drukarka, ale moze komus sie udalo i podzieli sie
> wiedza.

To na pewno jest "win-drukarka", mozesz na niej drukowac tylko z Windowsa
albo okienka DOSa w Windowsie. Albo spod Linuksa. Nie slyszalem, zeby komus
sie udalo spod prawdziwego ms-dosa - musialby napisac sam do tego
sterowniki.

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze