Re: gigabyte 7vt600 - arctic cooper silent 2 tc

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 22:12:48 MET DST

Uzytkownik "Tommygun" <pepesh[wytnijto]@poczta.fm> napisal w wiadomosci

> zeby chlodzic wiatrak musi miec swoje obroty, wiec jjesli chcesz miec
> cicho to przygotuj sie na wyzsze temperatury

I tak i nie - zalezy to nie tylko od predkosci obrotowej,ale tez od
konstrukcji wiatraka, stanu jego zuzycia, srednicy, radiatora, ksztaltu i
wielkosci skrzydel wiatraka itd.
Arctic Coolery sa bardzo ciche - ja go wogóle nie slysze nawet przy
otwartej obudowie. Dziala znakomicie od ok. roku, wiec uwazam ze warto.