problemy z liteonem ldw 451s - help

Autor: Andrx (approved_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 21:38:09 MET DST

witam/
BLAGAM O ODZEW, bo mam sprzet na gwarancji
i bede sie przymierzal do konfrontacji ze sprzedawca/
mam nastepujacy problem z nagrywarka dvd liteon ldw-451s/
     otoz przy nagrywaniu pod nero 6 mialy miejsce nastepujace fakty:
1. przy nagrywaniu na tdk dvd-r ( szybkosc nagrywania 4x)
   wystapil blad w okolicach 12 rozdzialu filmu ( o ile ma
   to jakiekolwiek znaczenie )
2. przy nagrywaniu na media-tech dvd-r ( szybkosc 2x)
   przy kontroli zapisu wyszedl blad ( w okolicy 3 GB ),
   ale film chodzi pod power dvd bez problemu
3. przy nagrywaniu ponownie ( chwile pozniej ) ( szybkosc 2x)
   na media-tech dvd-4 wystepuje blad od razu z poczatku
   filmu ( w sumie to jest problem zeby czytnik w ogole
   odczytal plyte, a poza tym widac ze to nagranie
   na plycie jest jakies takie "dziwne")

     i tu pytanko:
1. czy taki problem moze byc spowodowany jakas niewlasciwa
   wspolpraca nero v.6 z nagrywarka
2. czy to moze trzeba jakas opcje sobie "odhaczyc"
   w nero v.6 przy nagrywaniu dvd
3. czy to najzwyczajniej ten typ nagrywarki ( przypominam ldw 451s)
   ma jakies takie wydumane problemy z nagrywaniem plyt
  ( chociaz z tego co widzialem na testach w chipie ten
   model jest w sumie 1 z lepszych )
 wielkie dzieki za odzew/
Andrx