Re: HP DeskJet 690C - jakieś pomysły?

Autor: Reksio (mislawek_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 15:01:46 MET DST

> Wydaje mi się, że papier ciągną 3 "kółka" znajdujące się w osi wałka,
> to znaczy obracają się tak samo jak wałek.

Weź to na logikę...... papierem ściernym potraktujesz kółka. Pomyśl jakie
powinny być slady po papierze na gumowym kółku, żeby lepiej łapały papier?
Papierem należałoby czyścić kółka wzdłuż osi napędzającej je.
Czyli tak jak potusza się głowica drukująca - od lewej krawędzi papieru do
prawej......
Potem koniecznie wyczyść paprochy z papieru ściernego które zostały w
drukarce !
Jeżeli drkarka stoi nieużywana np. 2 dni - nie drukuj na pierwszej kartce
która jest w drukarce. Jest na niej kurz, który osiada potem na tych
rolkach.
Przed włożeniem nowej porcji papieru do drukarki, należy ją "napowietrzyć",
tzn, rozdzielić kartki (tak jak to robisz przeglądając np. książkę)
Mechanizm w tych drukarkach jest taki jaki jest, i nic na to nie poradzisz.
Postępując z drukarką w taki sposób będziesz mógł ją długo używać.

Pozdrrr... Reksio
P.S. Jeżeli Twoja drukarka nie miała jeszcze nigdy czyszczonych rolek, to
może wystarczy je tylko umyć.......