Spalił mi się cały sprzęt...

Autor: Majonez:\) (dzyndzel44_wytnij__at_o2.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 12:43:21 MET DST

Witam,
Kilka dni temu spalił mi się zasilacz, okazało sie później, że również HDD,
nagrywarka, karta graficzna, flop i KLAWIATURA...
Mam więc pytania:
-Czy możliwe jest odzyskanie nagrywarki (jakiś bezpiecznik może tylko trzeba
wymienić??- teac W54E, hehe naiwny jestem:P)
-Czy można gdzieś naprawdę tanio odzyskać dane z dysku (uszkodzona
elektronika, Quantum Fireball 20GB), Ontrack, media recovery chcą chyba dużo
kasy.
-słyszałem, że jest jakiś wirus, przez którego zjarać mógł mi się sprzęt i
że zajęła się nim nawet policja. To możliwe? Czy to plotka..?
Pozdrawiam, Majonez:)