Re: GPRS sieć internet z komórki

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 12:08:25 MET DST

Proces "Rawuk" <rawuk_at_wp-ciach.pl> zwrócił błąd:

> [...]
> Wiesz nie zastanawialem sie nad tym. Winzgroza pokazuja 115 ale to moze byc
> tylko modem a siec dzialac na mniej. Szkoda mi bylo kasy na wchodzenie np.

Ha, te 115 to teoria tylko, niestety. Takie jest ograniczenie samego GPRS,
ale jeszcze nie widzialem, zeby to "ograniczenie" bylo wykorzystane
bardziej niz w polowie.

> [...]
> to pisze o sumie "in+out". I "nie w plusie" placi sie za sume a nie
> oddzielnie "in" oddzielnie "out".

To Ci sumuje ? To na pewno nie jest idea. Czyli jestes w Erze, ha ! Szkoda,
ze nie jestes zadowolony, teraz juz nie mam do kogo przejsc... Bo na idee
jestem za glupi i sie daje oszukiwac.

Pzdr.

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze