Re: zapętlone wyliczanie pamięci

Autor: Ss (ssee01_at_wp.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 02:25:22 MET DST

Użytkownik "Yaro" <ptica27_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Podczas uruchamiania kompa, przy testowaniu pamięci, coś jest nie tak bo
ten
> test nigdy nie staje. Ciągle zaczyna od początku. Dopiero po wciśnięciu
ESC
> to staje i wszystko się uruchamia. Co może być tego przyczyną? Czy coś
jest
> nie tak ustawione w biosie?

nie wiem czy rzeczywiscie mówisz prawde, ze nigdy ..czy nie chcialoCi sie
poczekac do konca..
faktycznie jezeli testuje cala pamiec to robi kilka cykli (u mnie chyba 3 -
no i przy 1GB RAMu nie chcialoby mi sie czekac)..
jezeli po 0.5h czekania..:-P..dalej nie konczy to moj wywod byl nie na
temat..
ale nie zaszkodzi wlaczyc w biosie szybkiego testowania pamieci.

pzdr..Ss