Re: PCCHIPS M726...ma USB czy nie????

Autor: Q (oink_at_gazeta.gov.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 00:28:53 MET DST

> Do płyt PCChips z tego okresu ( miałem kilka ) były specjalne śledie z USB
> gniazdem myszy PS2 jednocześnie, z tyłu była płytka z jakąś elektroniką.
Moja
> próba podłączenia gniazd USB na śledziu kupionym osobno ( nie do płyt
PCChips
> )spełzła na niczym.

ja podlaczylem sledz USB do PcChipsM570 i dziala :),
tylko:
musialem zgrac instrukcje ktory pin jest czym,
czy GND, czy VCC, czy DATA+/-;
po zbadaniu pinow okazalo
sie ze wszystko jest na swoim miejscu,
ale na VCC jest ...nic :), pin "fruwal sobie w poiwetrzu",
wiec podlaczylem +5V z zasilacza (czerwony kabelek)
i dziala :)

> Sądzę że prędzej dokupisz USB na karcie PCI, może spróbuj

50zl :(
a za 5zl tez mozna :)