Re: wyciszenie zasilacza?

Autor: BUNIEK (mbuniek_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 23:54:54 MET DST

> Witam
> Chciałem sie dowiedziec jak wyciszyc zasialacz AT gdyz dosyc go slychac,
> slyszakem ze mozna wymienic wentylator ale nie wiem na jaki (chodzi mi o
jakis
> konkretny model).

Ja w swoim wymienilem na taki co posiada zintegrowany czujnik teperatury i
przykleilem go obok radiatora kosztowal okolo 37 pln wiec pewnie tyle co
nowy zasilacz AT ale jak masz dobry to wymienic wiatrak mozna a i aby byl na
lozyskach, steruje taki cudo obrotami i jest naprawde ciche.

Pozdrawiam
Marcin Gochnio
GG - 5064825 GSM - 606 533 755
CB-RADIO 27.330 Buniek BEMOWO
mbuniek<at>poczta.onet.pl & buniek<at>wp.pl