Re: hp LaserJet 1010 ludzie, po co ja to kupilem...

Autor: Ryszard Lenartowicz (rylen_at_man.pl)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 12:52:50 MET DST

Przepraszam ! mylnie podalem cene powinna byc 356zl a nie 556zl
ale to i tak dla mnie drogo . Kolega ma starszy typ "dosypuja " mu jakiegos
proszku i placi 100zl. Ale podobno jak kupilem produkt HP to nie wolno
mi stosowac zamiennikow czy cos tam dosypywac. tak przynajmniej
stoi na stronie http://www.hp.com.pl/docs/25 .Bo podobno "MOJEJ "
drukarce moze to zaszkodzic. A o mojej kieszeni to nie ?
To sie tak zastanawiam czy ta drukarka jest moja wlasnoscia i moge
do niej nasypac np:soli...
Pozdrawiam rylen_at_man.pl