laptok, radek, ntg i na pewno nie zasilacz ;)

Autor: >>>:D.<<< (pipeman_at_o2.spamusuń.pl)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 12:29:26 MET DST

Witam szanowna grupe.

Moze moje pytanie bedzie mozliwe ze NTG ale sproboje w koncu od plonka nikt
nie umarl;).
Kolezanki pociotek brata ze strony stryjecznej siostry matki wujka ma
laptopa z jakims tam radkiem (wiem ze malo precyzyjnie ale tak uslyszalem od
owej kolezanki a wiecej szczegolow nie potrzeba) i z tv-outem. Podlacza go
do TV i zapuszczajac film widzi go na laptopie a nie na TV.
Kiedys dawno temu czytalem gdzie sie to zaznacza ale ze jestem dziforcowcem
nie zapamietalem sobie tego gdzie a znalezc tego tez nijak nie potrafie
(foofle pokazaly tylko cos z biustem a nie o to mi do konca chodzi;).
Gdyby ktos moglby mi to zakladka po zakladce napisac bo musze to opisac
lopatologicznie tej kolezance gdzyz, poniewaz laptoka widziec nie bede,
bylbym niezmiernie wdzieczny. Nie wiem jaka wersja katalistów, wiec
dodatkowa prosba, ze jesli sie to jakos zmienialo to o ta zmiane tez
poprosze, tym bardziej ze kolezanka to szukala i nie moze znalezc a wszelkie
programy jak Powerstrip odpadaja.
Z gory dziekuje za odpowiedz.

--
Pozdrawiam