Re: Wybor coolera

Autor: Ukcio (ukcio_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 08:57:07 MET DST

Witam
Założyłem kilka dni temu na procesor Athlon 1.7 XP Palomino Master Cooler
cp5-8jd1f-0l, 2500 obr/min; hałas 29 db, temperatura na procesorze od 49C do
55C. Przesidłem sie z jakiegoś Ball Bearing 8500 obr/min, na tego Master
Coolera, cisza bez porównania, a temperatura wzrosła mi tylko o 2C. W
zasadzie wiatraka na procesorze nie słyszę, słyszę wiatrak karty graficznej
Gainward 3Ti.
Także polecam, cena coś koło 45PLN z radiatorem.
Pozdrawiam

http://www.gazeta.pl/usenet/