Re: Samsung SyncMaster 753DFX vs Hyundai ImageQuest Q770

Autor: mixxos (mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 08:36:09 MET DST

Mik napisał(a):

> Witam
>
> Ktory z tych monitorow jest wg Was lepszy?
> Nie uwzgledniajac ceny, ale biorac tez pod uwage zywotnosc i
> czestosc psucia - w tym temacie moze ktos z jakiegos serwisu sie
> wypowie? - ktore czesciej trafiaja do naprawy?
>
> Samsung SyncMaster 753DFX

siedzialem nie dawno przy takim -obraz jest raczej ok -ladne kolory
nasycenie
jednak dla mnie 85Hz to za malo
Mam Samsunga 757DFX -100Hz -juz rok -pamietam kiedys na grupie
strasznie pisali i narzekali jak one padaja - u mnie nic
-obok stoi dodatkowa 15' -i wlanczam ja gdy potrzebuje duzego pulpitu
-wiec "wali" tym swoim dzialem elektronowym przy uruchomieniu w tego
Samsunga
po rypnieciu nic sie nie dzieje wraca do ustawien :)

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<