Re: monitor dla bardzo słabego wzroku

Autor: __3xT (o1o1o1_at_gazeta.pl)
Data: Tue 30 Mar 2004 - 22:45:55 MET DST

W dniu 2004-03-30 22:22, kyle postanowil napisac:

> wiesz najlepszy w tym wypadku to chyba LCD z natywna rozdzielczoscia
> 1600x1200. teoretycznie powinien b. dobrze skalowac sie do 800x600. tylko,
> ze taki monitor pewnie nie jest najtanszy...

Koleś w sklepie zaproponował mojemu kumplowi jakąś 21" LCD. Ale coś
słyszałem właśnie, że LCD źle się skalują i najlepiej jest pracować w
natywnej rozdzielczości. Jutro idę do sklepu to sobie pooglądam
monitorki ;-).

--
]- mail: o1o1o1 [at] gazeta [dot] pl
]-