Re: Dysk WD serwis gwarancyjny??? - dolaczam sie

Autor: Lord! (lord_at_z.pl)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 01:15:58 MET DST


> padł mi HDD WD, jest na gwarancji, ale nie ma już firmy w której kupiłem,
> czy jest jakiś serwis który coś by z tym zrobił?

Witam serdecznie.
Dolaczam sie do pytania. Koledze takze padl dysk, ale niestety sklepu juz
nie ma. Jakie dokumenty musi on posiadac, aby dystrybutor (lub inna komorka
na Polske/region) uwzglednil mu gwarancje. Czy wystarczy dowod zakupu i
gwarancja udzielona przez sklep?
Nie wiem jakie on posiada, wiec prosze o podanie jakich dokumentow wymaga
sie w takiej sytuacji.
Z gory dziekuje za odpowiedz.

--
Pozdrawiam
----->> Lord! <<-----
---> S t u d i o  <---


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 14:02:32 MET DST