Re: podejrzane zawieszanie sie....

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Tue 30 Mar 2004 - 19:40:23 MET DST

Użytkownik "r-a-d" <cioochciaPLEASE_DONT_SPAM_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c4c61b$o7k$2_at_topaz.icpnet.pl...

> "Marco" <

> mam ustawienia wszystko poza monitorem na "nigdy". Czy sa jeszcze jakies
> inne mozliwosci konfiguracji? (niz standardowe w panelu sterowania
(pierwsza
> zakladka)).

Sorki, ale chyba Cię nie zrozumiałem, bo pisałeś że nowy dysk w nocy nie
działa i myślałem, że ustawiasz wyłączanie dysku.
Dla pewności mozesz jeszcze sprawdzic ustawienia oszczedzania energii w
biosie.