Re: Barton 2500 a rachunek prawdopodobieństwa

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Tue 30 Mar 2004 - 16:08:09 MET DST

Proces Kroolik Wodny <kojot_at_gamesnet.pl> zwrócił błąd:

> No to i ja sprobuje jeszcze podniesc napiecie, bo z tymi ustawieniami o ktorych
> pisalem nie przekracza 51 stopni.

Podniesienie napiecia z pewnoscia podniesie temperature, wiec dobrze jest
wlaczyc zabezpieczenie przed przegrzaniem w BIOSie, jesli plyta pozwala.
Bez znajomosci sprzetu trudno powiedziec cz 51 st. to malo czy duzo. Przy
FSB na 166MHz mam 43/48 (temp. odpowiednio na podstawce i z diody
procesora), po podniesieniu FSB do 200MHz i napiecia do 1,8V leci w gore o
okolo pietnascie stopni. I ja bym powyzej 1,85V raczej nie zwiekszal na
chlodzeniu powietrznym...

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze