pytanie o napełniacze do drukarki HP 3550

Autor: Rafał W (scorpion_79_at_interia.pl)
Data: Tue 30 Mar 2004 - 16:13:56 MET DST

Witam wszystkich,

    czy ktoś już może kupował i korzystał z napełniaczy do HP 3550 i ma
jakieś doświadczenia z tym związane ? Chodzi mi głównie o to jakiej firmy
napełniacz kupić tak, żeby się sprawdził - tzn żeby dało się uzupełnić
pojemniki oryginalne i żeby tusz nie zasychał... Jeśli ktoś mógłby mi podać
nazwę / symbol jakiegoś sprawdzonego napełniacza do tego modelu drukarki HP
to bardzo proszę. Dziękuję z góry.

Pozdrawiam

Rafał