podejrzane zawieszanie sie....

Autor: r-a-d (cioochciaPLEASE_DONT_SPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Mar 2004 - 15:39:44 MET DST

odkad kupilem nowy, drugi dysk (prawdopodobnie) co jakis czas, srednio raz
na 2 dni zawiesza mi sie komp. co dziwniejsze zdarza sie to takze np. w nocy
gdy mam zapuszczonego e-mula. Caly system wraz z emulem mam na dysku starym,
za to nowy wtedy (teoretycznie) nie dziala. Czy to moze miec jakis zwiazek,
czy tez moze probowac doszukac sie innych przyczyn... tylko jakich i jak??

RAdek