Re: Barton 2500 a rachunek prawdopodobieństwa

Autor: Kroolik Wodny (kojot_at_gamesnet.pl)
Data: Tue 30 Mar 2004 - 14:51:43 MET DST

> Pewnie nie kazdy, ale spory odsetek idzie spokojnie na 200MHz (albo wyzej)
> na defaultowym napieciu. Moj Barton 2500+ (pierwszy z brzegu oem) idzie
> spokojnie na 210 MHz na 1,65V. Wyzej system sie kaszani (mimo podnoszenia
> napiecia), ktorys z komponentow nie wyrabia (i to nie jest procek). Jak
> zwykle loteria ...
> jFK

No to ja jestem pechowcem bo moj oem 2500 z zablokowanym
mnoznikiem idzie najwyzej na 180MHz. Po podniesieniu napiecia do
1,725 idzie 190 a dalej to juz sie kaszani, nawet bios sie nie odpala.
Pamiec mam kingston 400 wiec to nie jej wina bo dzielnik jest 3/3
czyli przy 190 Mhz wychodzi tylko 380 w DDR i przez ten
przeklety zablokowany mnoznik nie moge nawet pamieci na 400 ustawic:(

--
pozdrawia
Kroolik