Re: radeon 9200 zwiechy

Autor: merc (s5343df_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Mar 2004 - 01:52:05 MET DST

> Czy nie jest tak, zze jak wyjdziesz do menu to karta przestaje generowac
> grafike 3D = mniejszy pobor pradu? Moze to jednak zasilacz. Sprobuj
zapuscic
> jakiegos 3Dmarka.

Z 3DMarkiem karta nie miala nigdy zadnych problemow.
A jesli to zasilacz to czym spowodowane moga byc dziwne, czasem jakies
teczowe kolory tekstur po takich przywiechach? bledy poszczegolnych gier?
dodam radiator jest cholernie goracy (nie wiem jaka temp.), nie wiem
dlaczego Sapphire nie daje do nich wentylatora (w HISach chyba jest).