Re: LiteOn 166S vs Toshiba 1802

Autor: JarekJ (przyjaciel505_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 21:26:30 MET DST

> Stoje przed problemem zakupu dvd-roma. Chcialbym spytac czy ktos moze mial
> oba napedy w reku i moze je porownac. Jak jest z ich glosnoscia, korekcja
> bledow, czytac raczej czytaja wszystko, i czy mozna je zwolnic bez
problemow
> DriveSpeedem (zarowno dvd jak i _cd_ - to drugie wazne:) ??
Toshibe 1802 mam, daje się zwolnić Drive speedem, tylko nie czyta mi
nagrywanych płytek DVD (choć jestem w trakcie próbowania nośników, a zresztą
inny dvd (lg) też ich nie czytał ////coć wiem, że z lg to ŻADNE
porównanie////, więc może jest OK. Okaże się). Głośność dość duża przy max.
odczycie CD, przy DVD jest już cicho, ale i tak wszystko możesz zwolnić jak
chcesz i wtedy jest niesłyszalna.

Pozdr.