Re: Alternatywa dla Aureona??

Autor: Krzysztof Duchnowski (qx75_at_erchoyvxn.cy)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 20:42:01 MET DST

"Hipcio" <romeo19x_at_poczta.onet.pl> napisał(a) dnia N, 28 mar 2004
21:42:55 GMT:

> w Niemczech ,niestety nie wysyłają towaru do Polski. Jak wygląda
> sprawa w przypadku ebaya , ktoś już kupował tam sprzęt , jak jest z
> uczciwością sprzedających , kosztami , czasem trwania przesyłki . 78
> euro to nawet kusząca cena .

Wysyłka poza niemcy zależy od oferenta. Ja kupowałem RC kontroler (radio) i
znalazłem sprzedającego który oferował wysyłkę na terenie europy (nie tylko
UE) i mozna się było z nim dogadać po angielsku. Zapytałem o wysyłkę do
Polski i otrzymałem odpowiedź wraz z ceną. Kupiłem i zrobiłem przelew
międzynarodowy który... szedł miesiąc (sic!). Facet zaczął już się lekko
denerwować ale wszystko się dobrze skończyło.
Radio kosztowało w przeliczeniu na PLN ok. 400PLN, koszty przesyłki to ok.
100PLN a koszty przelewu to ok. 40PLN ;PPPp

--
Krzysztof 'DK75' Duchnowski