Re: Co lepsze - Asrock czy ECS?

Autor: Daniel (skrobee_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 19:50:38 MET DST

  Benito wrote:

> Witam,
>
> Chcialbym kupic nowa plyte do mojego Athlona 1333. Co wybrac? Asrock k7s8x
> czy ECS K7VTA3 v. 6.0 ?

jak większość przedmówców również polecam asrocka. sam nabyłem
niedawno k7s8xe+ i jestem nawet troche ździwiony, że tak gładko poszło
pożenienie moich klocków z tą płytą (A2000+@2600+, r9500_at_pro. sb
live!5.1, wd 40gb). jak na razie żadnych poważniejszych problemów
sprzętowych czy programowych. a co do wydajności to może kiedyś było
istotne czy ma się płyte na BXie, MVP3 czy na tandetnym aladdinie V,
jednak przy dzisiejszym nadmiarze mocy procesorów i stosunkowo tanich
pamięciach ram to naprawde drugorzędna sprawa. no chyba że zażarcie
siedzisz w SETI lub coś masowo kompresujesz ;).
a za trzy lata i tak pewnie przesiądziesz się na jakiegoś A64 :)

pozdrawiam
Daniel