dziwne zachowanie myszy

Autor: michu (michu1982_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 19:20:39 MET DST

Od paru dni dziwnie zachowuje mie sie mysz. co jakiś czas pojawia się jeden
z poniższych objawów:
1. Odwrócenie pionowej osi (mysz w dół, kursor w góre)
2. Blokada pionowej osi
3. wyłączenie wszystkich przycisków
4. Losowe skoki kursora po ekranie i wciskanie wszystkich przycisków

Jak jedno z tych wystąpi pomaga reset kompa, ale za jakiś czas (czasem
minuta, czasem kilka godzin) problem powraca. ściągnołem najnowszą baze do
NAV2003, znalazło jakiegoś robala, usunołem go ale problem nie zniknął.
Czy możliwe jest, że po tym robalu cos zostało, albo że mam jakiegoś innego
którego nav nie wykrywa ? Powiedzcie czy spotkał sie ktoś z czymś takim bo
nie chce mi sie tracić pół dnia na reinstalowanie windowsa
PS. To nie uszkodzony przewód, nie te objawy, ale sprawdziłem itak, jest
sprawny
michu