Re: Jaką drukarkę wybrać?

Autor: chairon (chairon_at_[spam)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 19:00:51 MET DST

Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl> napisał(a):

> Jeżeli LPT to masz do wyboru tylko Epsona C43SX(250 zł). Drukarka do
> zastosowań domowych całkiem przyzwoita. Zamienniki w cenie ok 20-30
> zł. Drukarka całkiem ładnie drukuje zdjęcia.

To dosyć interesujące spostrzeżenie, bo producent podaje, że maksymalna
rozdzielczość to 2880 x 720 dpi, podczas gdy w przypadku Canona jest to 4800
x 1200 dpi

> Możesz też sie zastanowić na Canonem i250,350(250,320 zł). Tutaj
> koszty eksploatacji sa jeszcze niższe(10 zł za pojemnik z tuszem).
> Jakość fotek imho gorsza od Epsona.

Tutaj z kolei przeraziły mnie opinie w stylu "charczy jak ciągnik", choć to
może nie jest najistotniejsze. Rzeczywiście koszt zamienników jest
nieporównywalnie mniejszy aniżeli w przypadku Epsona.

Szczerze przyznam, że trudno się zdecydować. Podtrzymuję stwierdzenie, że
drukarka ma służyć do drukowania tekstów, ale od czasu do czasu chciałbym
sobie machnąć również jakąś okładeczkę ;-)

--
chairon