Chieftec ATX-1136H - opinie?

Autor: Cosmophillia (sunjata_at_poczta.onet.wypluj.pl)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 18:12:53 MET DST

Witam grupowiczów!

Mam do Was gorącą prośbę. Gorącą, bo sprawa jest pilna (dziś - i to
jak najszybciej - muszę podjąć decyzję).

Co sądzicie o zasilaczu Chieftec ATX-1136H?

Może ktoś go ma, używa i się wypowie?
Zwłaszcza interesują mnie doniesienia o awariach, oczywiście
stabilność napięć i temperatura (czy mocno się grzeje, jak sprawują
się te dwa wiatraki itd).

Wg opisów Chieftec ATX-1136H ma moc max 360W, ma zabezpieczenia
zwarciowe, przeciążeniowe, przepieciowe, termiczne (czyli tak jak
modele HPC-xxx-xxx produkowane przez Sirteca), ma 2 wentylatory, ma
pasywne PFC. Produkuje go Enhance. I tyle wiem.

Najbardziej interesuje mnie porównanie ATX-1136H z HPC-360-202 PASSIVE
PFC.

Jeśli nikt nic nie wie na ten temat, nie zetknął się z ATX-1136H, nie
zna nikogo, kto się zetknął itd, to błagam przynajmniej pogdybajcie:
czy gdybyście planowali zakup zasilacza i mielibyście już dość
czekania na zasilacz i mielibyście taki wybór:
(a) kupić dziś ATX-1136H
lub
(b) czekać długo na HPC-360-202 PASSIVE PFC
to co byście wybrali?

Pomińmy kwestie różnicy cen, bo chodzi mi wyłącznie o jakość urządzeń.
Załóżmy, że oba zasilacze są w tej samej cenie.

Dodam, że najważniejsze jest dla mnie bezpieczeństwo reszty sprzętu
(zasilacz powinien umieć w razie czego odejść z klasą, czyli nie paląc
niczego poza sobą samym), w drugiej kolejności stabilność napięć i
temperatura (mam obudowę midi, dość ciasno, obawiam się problemów z
chłodzeniem). Hałas jest najmniej istotny.

Pozdrawiam

--
Dorota