pytanie - ważne!

Autor: Marcin Cikorski (cikora_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 17:26:02 MET DST

Witam,

Planuje latem zabrać na działkę komputer. Problemem jest 17 calowy, ciężki
monitor CRT.
Zastanawiam się nad kupnem matrycy LCD.

Mam w związku z tym pytanie. Co musze zrobic/kupic, aby matryca LCD
wyświetlała obraz z karty graficznej ( jakie połaczenia zastosować, co jest
potrzebne do poprawnego funkcjonowania).
Spotkałem się z pojęciami inwester, przetwornica do zasilania świetlówki
etc, ale za dużo mi to nie mówi. Jeśli ktos z Was wie jak to zrobić, lub
może sam zastosował coś podobnego u siebie, proszę o informacje.

Proszę nie pisać "kup monitor LCD", ponieważ są za drogie, a np. matryca 10
calowa kosztuje 70 zł - oczywiście kupie większą.

Pozdrawiam i z góry dzięki za porady/instrukcje,

Marcin