Re: Co lepsze - Asrock czy ECS?

Autor: Tommygun (pepesh[wytnijto)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 16:55:04 MET DST

Użytkownik "Piter" <spamtrap_at_honda.bt.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "stefe" <fgrsr_at_cbpmgn.sz> napisał w wiadomości

> Tak wiec smialo mozna powiedziec ze obie plyty to sprzet z gornej
polki.
> Stabilne i wydajne :P

nie wiem co to za dziwne zwyczaje sie utarly, duzo ludzi sądzi że jeśli
płyta jest tania to juz nie moze byc stabilna ani wydajna, tak sie
sklada ze mam tego asrocka. Od 4 miesiecy chodzi na niej
duron1400_at_2100MHz prawie bez przerwy i jeszcze nigdy nie mialem zwiecha
ani samoczynnego restartu, a jesli chodzi o wydajnosc to sandra mi
pokazala prawie 3000MB/s w teście pamięci, podobnie aida32 (512MB DDR
400MHz), a takim wynikiem to mało która płyta może sie poszczycić.

Tomek