Re: Alternatywa dla Aureona??

Autor: assegai (roccobarocco_at_op.pl)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 15:19:57 MET DST

"stefe"

> wnioskuje po tym, ze od niedawna uzywasz PC... albo przynajmniej uzywasz
> PC do sluchania dzwiekow :-)

Herculesy i terrateki sa duzo lepsze od creativow, jezeli chodzi o jakosc
muzyki.
Natomiast wyrazenia "pierwsze slysze" faktycznie uzylem blednie, bo na
kazdym kroku napotykam sie ze stwierdzeniami ze audigi 2 to high-end jezeli
chodzi o karty dzwiekowe. Mam porownanie z taniutkim herculesem fortissimo
III i slysze, ze ma on duzo lepsza jakosc dzwieku niz live czy audigy.
BTW: peceta mam juz w miare dlugo, uzywam go do sluchania _muzyki_ i troche
do gierek czy filmow.